De 23 jarige Supplementariër

Er was er een jarig hoera hoera, dat kon je wel zien dat was Betty, want ze heeft pizza zitten eten,taart en patat als een idioot!

70c83151-6f4d-4fce-a06b-902c39bd2190.jpg

 

De 50 dagen zijn voorbij gevlogen en wat voelde het fijn om te weten dat die 50 dagen voorbij waren. Ooh wat was ik het zat.

Dinsdag 21 maart de dag dat ik 23 lentes op deze aard bol rond hobbel en de dag van mijn final weigh in. Nu wilt iedereen natuurlijk weten heb ik mijn doel bereikt? Is het mij gelukt om van 70 KG naar de 63 KG te gaan. Het antwoord is nee, op 2.7 KG na heb ik mijn doel niet bereikt. Ik was er behoorlijk pissed over maar gelukkig hebben we daar de sportschool voor om daar je emoties eruit te werken.
Zo gezegd zo gedaan. Ik heb mezelf naar de sport school getrapt en ik ga gewoon door!
Net zolang tot het me is gelukt en tot ik nieuwe doelen mag stellen. Ondanks dat ik mijn doel niet heb behaald ben ik wel onwijs trots dat ik mijn leven zo heb kunnen omgooien. Natuurlijk heb ik dit niet alleen gedaan, met de steun van mijn beste fit vrienden en familie ben ik zo ver gekomen dat ik gewoon geen leven zonder sporten kan inbeelden.

Er waren moment dat ik gewoon weg geen zin meer had op te sporten maar toch kreeg ik weer de energie om door te zetten. Voor nu stel ik mijn doel uit tot 21 april en dit keer gaat het me wel lukken!

“No tree it said, can grow to heaven unless it’s roots reach down to hell.”
C.G.Jung

 

De bovenstaande quote heeft mij de afgelopen weken zo geïnspireerd om door te zetten. Om te groeien moet je eerst goed geaard zijn. Rust hoort daar ook bij en nu zet ik mijn schouders er weer onder. Ik ga weer aan de bak!

Op naar de 63 KG!

PS. Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties en de lieve berichtjes die ik heb ontvangen.

Veel liefs,

 

Betty

 

Leave a Reply

