De Faves van een Supplementariër.

Mind over Body

De maand februari is voorbij gevlogen en dat betekend dus ook dat mijn Weigh in steeds dichterbij komt. Nog maar 13 dagen en dan weet ik of ik mijn doel heb bereikt.

Het is vaak vechten tegen mezelf. Ik blijf mezelf confronteren met de harde feiten dat ik overgewicht heb/ had, eetverslaving heb en dat het goed is dat ik mezelf uit me comfort zones trap.

Het diëten gaat steeds beter de verlangens naar zoetigheid worden steeds minder en pak sneller een appel dan een Twix.

Maar hoe blijf ik gemotiveerd? Ik heb mezelf omringd door sportieve kracht piraten, positieve mensen en me social media timeline staat vol met fitness modellen.

De afgelopen maand heb ik veel favorieten verzameld om mijn doelen te stimuleren en natuurlijk heb ik ook een favorieten restaurant voor jullie!

S Health

Ik heb sinds januari een nieuwe telefoon en op deze telefoon stond de app S Health.

In deze app kan je calorieën tellen, home work outs bijhouden en nog veel meer. Deze app geeft je de mogelijkheid om alles in te stellen naar je persoonlijke doelen ( dus ook je streef gewicht of hoeveel stappen je per dag wilt zetten ). Voor mij dus ideaal aangezien ik graag alles bij wil houden en per week dus een overzicht kan uitdraaien.

 

PILLEN!

Natuurlijk als ras echte supplementariër consumeer ik over de hele dag zo’n 5 a 10 pillen om mijn prestaties in de sport school te verhogen en mijn lichaam zoveel mogelijk aan te sterken. In februari ben ik zelfs een week goed ziek geweest en had ik de griep goed te pakken. Mijn dosering Multi en Vitamin C stegen de pan uit en gelukkig maar want wat haat ik het om ziek te zijn en niks anders te doen dan in bed te liggen…* kuch kuch*.

Als het gaat om betere prestaties in de sportschool en sneller afvallen koos ik voor de Power en Weightloss.

A match made in heaven al zeg ik het zelf, ik zie me lichaam veranderen en merk dat kleding toch anders zit dan toen ik het had gekocht. Máár meten is weten en dus nog even geduld en dan weet ik het zeker of ik mag beginnen met onderhouden of nog harden moet knallen.

WORK OUT SONGS

 

Tijdens mijn work outs sta ik ook nog wel eens in de silent disco, tenminste dat denk ik dan omdat de muziek me zo motiveert dat ik spontaan begin te dansen en mijn motto luid als volgt: zeg nooit nee tegen Cardio!

Mijn muziek keuze bestaat meestal uit rap, old skool hip hop en Techno. Mijn lijst is ook zo ingedeeld dat het in deze volgorde is toegevoegd.

  1. California Love – Tupac, Roger, Dr.Dre
  2. What’chu like – Da Brat, Tyrese
  3. Bonbon – Era Istrefi

Voor mijn Spotifiërs check me out on spotify!

 

“Difficult roads often lead to beautiful destinations.”

Tot slot wil ik jullie wederom bedanken voor het lezen van deze blog. Het is heerlijk om terug te kijken en weten dat ik precies 1 jaar geleden begon met bloggen!

Het is niet altijd makkelijk geweest maar, difficult roads often lead to beautiful destinations. Ik kan nu oprecht zeggen dat 2017 tot nu toe zoveel moois te bieden heeft!

Blijf elkaar motiveren om je doelen te bereiken, omring jezelf met positieve mensen en tot volgende week.

 

Veel liefs,

 

Betty

 

 

 

 

 

Leave a Reply

