The Best Is Yet To Come

 

img_0567

Wauw, sinds mei geen blog meer en waarom?

  1. Een project waar ik nog niet over kan praten ( sorry… not sorry )
  2. Nieuwe recepten aan het uit proberen

Het mooie aan het leven is, is dat je het niet kan plannen. Lekker de boel de boel laten en genieten.

In de afgelopen maanden verloor ik de drie R’en, Rust, Regelmaat en Reinheid. Het is goed om het gevoel te hebben dat je na alles wat je hebt gedaan, het gevoel hebt dat je een nieuw doel moet stellen en jezelf moet blijven ontwikkelen.

Rusteloosheid nam over, ik was continu bezig om een nieuw doel te stellen en het moest en zal gebeuren…Jammer genoeg was elke doel net niet de moeite waard of verloor ik mijn doel uit het oog omdat Netflix wéér met een nieuwe serie kwam aan kakken.

Mijn favorieten series op Netflix:

  1. The Get Down
  2. Vampire Diaries ( Ja ja I Know)
  3. Daredevil

Mijn favorieten films op Netflix:

  1. Red Riding Hood
  2. Underworld ( alle delen )
  3. John Wick
  4. Now you see me

Nu een paar maanden later en een aantal series verder wist ik het!

Mijn nieuwe persoonlijke doelen voor dit jaar:

  1. Vaker koken en niet meer zo vaak uit eten gaan.
  2. Een nieuwe opleiding of cursus volgen.
  3. Het project waar ik nog niet over kan vertellen dus word vervolgt.

Dus met nieuwe wind in de zeilen, zie ik jullie weer in me volgende blog.

To be continued!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

