Betty goes London

82623

Als het iets is waar ik van kan genieten is het reizen. Zelfontwikkeling en nieuwe mooie herinneringen maken met vrienden voor het leven. Naast het vele eten en nieuwe plekken ontdekken heb ik ook veel gewerkt. Vooral aan mijn doelen en mijn netwerk. Zoals jullie weten ben ik bezig met het bouwen van een enorm netwerk en ik ben niet meer te stoppen! Ik kan er nu nog niet zo heel veel over kwijt maar dit wordt zeker vervolgt !

Waar kon je met mij eten/ drinken in London?

  1. Thai Rice
  2. D1 Coffee
  3. Amanzi Tea
  4. London Tower Bridge
  5. Harry Morgan’s
  6. The Hummingbirds bakery
  7. Pizza Express
  8. Green Smoothie
  9. The coffee works project
  10. Frankie & Benny’s

Kort om ik heb enorm veel gegeten en gedronken in 4 dagen. Maar het mooiste is dat ik dit gecombineerd kon doen met mijn business en onwijs veel mocht leren. Ook kreeg ik 3 hele belangrijke tips mee:

  1. Elke business kaart kan een miljoen waard zijn.
  2. Het gaat niet altijd om jou.
  3. Laat het los.

Zo simpel kan het zijn, soms vergeet ik dat los laten de oplossing kan bieden en dat het niet altijd over mij gaat maar de persoon in kwestie het niet kan loslaten.

Voor de maand april heb ik nieuwe doelen gezet en mijn ”time management“ agenda in gevuld!

 

Succes deze maand en bedankt voor het lezen.

Veel liefs,

Betty

 

 

 

 

Leave a Reply

