22 Lentes jong

57685.jpg

Jeetje wat is de maand maart toch gezellig, verjaardagen, evenementen en het dagelijkse leven.

In deze blog geef ik jullie in vogelvlucht een tour door de maand maart. Als jullie mij volgen op Instagram dan weten jullie al over mijn Food date met:

– Barraca
– Fat Kee
– Vapiano

Barraca een heerlijk restaurant speciaal gemaakt voor de “Meatlover”. Genieten op een ander level. Echt de moeite waard om daar te eten.

“Rodizio staat in Brazilië voor de wijze van bediening. ‘Passadores’ lopen continu rond met grote spiesen en snijden op verzoek een mooi stuk vlees aan tafel af. Het restaurant, met 200 zitplaatsen, is door de bekende architect Ronald Hooft in ‘urban rustic’ stijl ingericht.”

Zeker een 7,5 geweldige service en altijd vriendelijk.

Fat kee wauw ” what else”, voor me verjaardag zijn we ( mijn familie en ik ) naar Fat kee in Den Haag geweest. We kregen de VIP tafel helemaal afgezonderd van alle drukte in het restaurant, ultiem genieten. Qua service is het nogal lastig om hun te verstaan maar op basis van het heerlijke eten zeker een 8 waard!

Vapiano in Amsterdam, heerlijk Italiaans eten met een goed prijskaartje.
Mijn Beyuna girls namen mij mee naar het kleine Italië. Heerlijke pizza, pastas en gewelige koffie. Ondanks het goed smakende eten miste ik het belangrijkste van de Italiaanse keuken, verbintenis. Verbintenis omdat in Italië je altijd service level 200 krijgt en nooit minder. Vapiano is meer een snelle hap en effe zitten terwijl Italiaans knus moet zijn en vooral een warm gevoel moet achterlaten. Zeker niet slecht maar voor mij krijgt Vapiano een 6,5.

Kort om, veel gegeten, onwijs genoten en ik wil iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes en comments!

Veel liefs,

Betty

Leave a Reply

