B.F.D. “Betty’s Food Date”

DSC_0034.jpg

Betty’s Food Date de blog die vertelt over heerlijke restaurants, eettentjes, food corners, eet cafes en meer!

Vandaag in Betty’s Food Date, alles over mijn afspraakje met Namkee in Amsterdam!

De lente begint aan te breken, je voelt de zonnestralen al enigszins warmer worden wanneer deze op je gezicht schijnen. Dat is de perfecte dag om te gaan genieten van het overheerlijke eten van Namkee.

We zijn wat aan de vroege kant, dus we kunnen mooi een plekje bemachtigen aan het raam. Amsterdam blijft leuk om mensen te begluren terwijl je aan het eten bent.

De meesten kennen het gezegde: ‘De oesters van Namkee’. Dat gaat niet op voor mij. Voor mij is het de wantan soep en de tja sieuw.

Maar for starters, Chinese Thee.

Chinees eten op z’n best, snelle service en altijd lekker. Ben nooit zeker of ze me nou snel weg willen hebben of dat ik “te lang”geniet van het eten???

Voor alle ‘wat eten we vanavond, ik weet het niet’ types neem een kijkje in de unieke keuken van Namkee en laat je vooral verrassen door de dynamische smaken.

DSC_0078

Eetsmakelijk en veel liefs,

Betty Joanna

 

 

 

 

Leave a Reply

